Terugbetalingsbeleid
Terugbetalingen voor ongewenste artikelen
In overeenstemming met de Britse en Europese wetgeving bieden wij een bedenktijd van 14 dagen voor artikelen die online zijn gekocht. Als u een terugbetaling wenst, laat het ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw goederen weten via e-mail op hello@twentypro.co.uk, onder vermelding van uw bestelnummer. Contacten die na de afkoelingsperiode van 14 dagen een terugbetaling aanvragen, worden individueel beoordeeld.
Stuur het artikel(en) indien mogelijk in de originele verpakking terug naar het onderstaande adres:
TWENTY PRO™
71-75 Shelton Street
Covent Garden,
London
WC2H 9JQ
Wij bieden momenteel geen gratis retourzendingen aan.
Zodra de artikelen zijn ontvangen, zullen wij uw geld terugbetalen. Houd er rekening mee dat het 5 werkdagen kan duren voordat het geld op uw rekening verschijnt.
Uitwisselingen
Wij bieden geen uitwisselingen aan. Als een ontvangen artikel als ongewenst wordt beschouwd, neem dan contact met ons op om een retourzending te regelen volgens de hierboven beschreven stappen. Plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel, waarbij bezorgkosten in rekening worden gebracht.
Beschadigd tijdens transport
Controleer uw bestelling zodra deze binnenkomt. Als een item beschadigd is en onbruikbaar wordt geacht, neem dan contact met ons op via hello@twentypro.co.uk
Verkeerd artikel ontvangen
Als je per ongeluk een verkeerd artikel hebt ontvangen, laat het ons dan onmiddellijk weten via hello@twentypro.co.uk, zodat we ervoor kunnen zorgen dat het juiste artikel naar je wordt verzonden.
Verkeerd artikel besteld
We beginnen onmiddellijk na ontvangst met het voorbereiden van uw bestelling, dus controleer uw bestelling zorgvuldig voordat u afrekent. Als u zich realiseert dat u verkeerde producten heeft besteld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via hello@twentypro.co.uk met uw bestelnummer. Als uw bestelling nog niet is verzonden, zullen wij ons best doen om deze zoals gevraagd aan te passen. Dit is echter niet altijd mogelijk vanwege ons snelle orderverzendsysteem.
Niet-geleverde artikelen
Als uw goederen u niet binnen de aangegeven tijden op onze speciale bezorgpagina hebben bereikt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we met onze vervoerders kunnen praten en het verder kunnen onderzoeken.
Neem contact met ons op via hello@twentypro.co.uk