Geeft terug
Vanwege de aard van het product en om gezondheids- en hygiënische redenen bieden wij geen terugbetalingen of omruilingen aan. Wij bieden vervanging aan in de volgende omstandigheden:
Beschadigd tijdens transport
Controleer uw bestelling zodra deze binnenkomt. Als een artikel beschadigd is en onbruikbaar wordt geacht, zullen wij het gratis vervangen. Wij bieden geen restitutie voor beschadigde goederen, alleen vervangingen.
Verkeerd artikel ontvangen
Als u per ongeluk een verkeerd artikel heeft ontvangen, laat het ons dan onmiddellijk weten, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat het juiste artikel naar u wordt verzonden.
Verkeerd artikel besteld
We beginnen onmiddellijk na ontvangst met het voorbereiden van uw bestelling, dus controleer uw bestelling zorgvuldig voordat u afrekent. Mocht u toch merken dat u verkeerde producten heeft besteld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op onder vermelding van uw bestelnummer. Als uw bestelling nog niet is verzonden, zullen wij ons best doen om deze aan te passen zoals gevraagd. Dit is echter niet altijd mogelijk vanwege ons snelle verzendsysteem voor bestellingen.
Niet-geleverde artikelen
Als uw goederen u niet binnen de aangegeven tijden op onze speciale bezorgpagina hebben bereikt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we met onze vervoerders kunnen praten en het verder kunnen onderzoeken.
Neem contact met ons op via hello@twentypro.co.uk